Over Nono

Het Nederlandse merk NONO heeft een eigen identiteit en signatuur. Achter elke collectie schuilt een verhaal. Kinderen moeten, wat hun betreft, vrijelijk kunnen ontdekken wie ze zijn en wat de wereld om hen heen inhoudt. NONO creëert een omgeving die zowel creatief als motiverend is, waardoor ze hun eigen identiteit kunnen vormen.

De basis van gevoelens is een krachtig ensemble. Dit levert levendige, nieuwe collecties op die je kunt gebruiken om gedurfde combinaties te maken: Sportief en klassiek, maar toch levendig, trendy en zorgvuldig ontworpen. Zij zijn zelf altijd op avontuur, omdat ze collecties samenstellen voor gewaagde kinderen.

Stijlvolle, kleurrijke kleding voor meisjes van 14 jaar en ouder. Een combinatie van elegante details, luxe stoffen en zorgvuldig gekozen prints.

 

Karakter

Speels, expressief, hippe accenten, fashion that empowers girls.

 

Kwaliteit

NONO wil meiden aanmoedigen op zoek te gaan naar hun eigen identiteit, hun eigen kracht. Middels onze kleding leren zij zich sterk en vrij te voelen. Wij voelen ons verantwoordelijk voor hen, want zij zijn de toekomst…

Wij stellen hoge eisen aan de kwaliteit van onze kleding. Onze kleding moet langer mee gaan dan één seizoen. Daarnaast streven wij ernaar steeds meer duurzame materialen te gebruiken en elke stap in onze keten inzichtelijker en beter te maken.

Meisjes zouden door NONO geïnspireerd moeten worden om hun unieke identiteit en sterktes te ontdekken. Ze krijgen een gevoel van kracht en vrijheid van hun kleding. Omdat ze de toekomst vertegenwoordigen, voelen we ons verantwoordelijk tegenover hen.

Nono heeft zeer hoge verwachtingen van het kaliber van hun kleding. De kleding moet meer dan één seizoen meegaan. Ze werken er ook aan om elke schakel in hun keten beter en transparanter te maken, en ze gebruiken steeds meer duurzame producten.